Till senaste kommentaren

Varför har mitt autogiro har inte dragits?

Hej. Min månadsavgift har inte dragit från mitt konto, trots det funnits pengar på kontot. Kommer det göras ett nytt försök eller ska jag betala in den manuellt?

Sofia Budai Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Sofia!

    Vi försöker dra autogirot totalt 4 gånger, en gång per bankdag från och med den 28:e i varje månad. Har vi av något skäl inte lyckats dra autogirobetalningen från ditt konto efter det så kommer du att få en påminnelse. Vi har inga påminnelseavgifter men du måste betala in den som en vanlig räkning.

    Fortsätter du ha problem med ditt autogiro nästa månad så är det bra om du ringer oss på 0771- 25 80 00, så hjälper en av våra handläggare dig.

    Vänliga hälsningar
    Mats, Kommunals a-kassa
    Medlemsservice
  • Hej

    Hur lägger jag till autogiro
    Vad ska ja söka på?
    Anisa
    Anisa Mohamed
  • Hej Anisa!

    Tack för din fråga. Du går in på din internetbank för att lägga in ditt autogiro. Sök på Kommunals a-kassa eller Kommunalarbetarnas arbetslöshetskassa.

    Med vänlig hälsning
    Cecilia
    Cecilia
  • Tack 🙂

    Anisa Mohamed
  • Hejsan.

    Ni har inte dragit mitt autogiro eller det fulla beloppet utan 06/29 gjorde ni en dragning på enbart 4kronor.
    Hur kommer detta sig? Jag tror heller ikte drog autogiro förra månaden så jag fick betala manuellt. Hur och vart får man påminnelsen?  Mvh Jakob 






    Jakob
  • Hej Jakob!

    Tack för att du hör av dig. Här på forumet kan jag bara svara på allmänna frågor så jag kan inte se hur dina avgifter ser ut. Däremot så kan jag informera om att vi höjde vår månadsavgift från 116 kronor till 120 kronor i månaden från och med 1 juni 2020.

    För att du ska få veta hur dina avgifter ser ut så kontakta oss via Mina sidor, telefon eller mejl.

    Våra kontaktuppgifter är:Med vänlig hälsning
    Cecilia




    Cecilia

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.