Till senaste kommentaren

Varför har mitt autogiro har inte dragits?

Hej. Min månadsavgift har inte dragit från mitt konto, trots det funnits pengar på kontot. Kommer det göras ett nytt försök eller ska jag betala in den manuellt?

Sofia Budai Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Sofia!

    Vi försöker dra autogirot totalt 4 gånger, en gång per bankdag från och med den 28:e i varje månad. Har vi av något skäl inte lyckats dra autogirobetalningen från ditt konto efter det så kommer du att få en påminnelse. Vi har inga påminnelseavgifter men du måste betala in den som en vanlig räkning.

    Fortsätter du ha problem med ditt autogiro nästa månad så är det bra om du ringer oss på 0771- 25 80 00, så hjälper en av våra handläggare dig.

    Vänliga hälsningar
    Mats, Kommunals a-kassa
    Medlemsservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.