Till senaste kommentaren

Till vilken adress kan jag posta mitt arbetsgivarintyg?

Till vilken adress ska man skicka arbetsgivsrintygen om man vill skicka per post Nord. Jag har fått 5 st intyg.
MVH Irene Holmberg
Irene Holmberg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

• Hej Irene,

Tack för din fråga.

Du kan skicka in ditt arbetsgivarintyg med post och då skickar du det till:
    Kommunals a-kassa
    FE 51
    930 88 Arjeplog

Du kan också scanna in eller fota av ditt arbetsgivarintyg och ladda upp det på Mina sidor. Om du fotar av intyget så är det viktigt att hela intyget är med på bilden och att all text går att läsa.

Med vänliga hälsningar,
    Hanna
  • Hej.
    Jag fick hem mitt arbetsgivarintyg idag. Det är bara med 11 månader och fick en lapp med intyget där det stod:
    Du får höra av dig om intyg för Juli i mitten på augusti, då dessa timmar är lönekörda.
    Måste jag vänta med att skicka in mitt intyg eftersom det jag har bara är på 11 månader? Det innebär ju att jag kanske inte hinner få utbetalningen för Juli månad.
    Thilda
  • Hej Thilda!

Tack för ditt meddelande. Vi behöver ha med de timmarna du jobbat i juli. Oavsett om vi får dessa lite senare kommer du inte hinna få någon utbetalning i juli.

Eftersom jag bara kan svara på allmänna frågor så kan jag inte gå in i ditt ärende för att se hur det ser ut. Du kan skicka in ditt meddelande även på Mina sidor så att en handläggare får ta del av dina uppgifter.

Mina sidor

Med vänlig hälsning
    Cecilia
    Cecilia

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.